Re: Laptop Californii - pytanko

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 09:36:49 MET

Użytkownik "bartosh"...
> Witam
> Przymierzam sie do zakupu nowego CA6700, Celeron 1,3, HDD 20GB, z
> nagrywarką, 512 RAM za 5500 zł. 2 lata gwarancji.
> Słyszałem sporo negatywnych opinii o Californii, ale nic
konkretnego,
> przekonywującego.

To sobie archiwum przejrzyj...

> Proszę o jakieś racjonalne opinie i ewentualne
> alternatywy.

Miałem 3 sztuki CA (różne modele), padały w nich:
matryce,
obudowy (nie objęte gwarancją),
płyta główna,
cd-rom,
dźwiękówka,
irda,
HDD,
bateria
i już nie pamiętam co jeszcze...

Z obserwacji innych egzemplarzy: matryce i obudowy padają regularnie,
osobiście znam jednego CA, któremu się to nie przydarzyło (dzisiaj
miałby już ponad 5 lat, gdyby się nie rozsypał z innych powodów)

Kup Toshibę, za 5500 możesz dostać model 1800, tylko trzeba ramu
dokupić, bo standardowo ma 128 MB i Windę XP :(
pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl