Re: [pyt] Jak zmienic na stale adres MAC

Autor: Slawek Maculewicz (smacul_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 07:54:34 MET

>Faktycznie, nie ma tam programu flashującego, a wydaje mi się, że
>kiedyś był ...
>Jest w sieci coś takiego:
>http://www.ixbt.com/multimedia/live-to-live51/rteeprom.zip
>Może zadziała(nie próbowałem).

Aaaa!!! Genialne!!
Jest to jakiś pomysł.
W skrócie - nie mając programatora wylutować pamięć z karty RTL8139,
wlutować (no - może wtedy warto dać podstawki...) do RTL8029 (do
której sam mam program do zmiany MAC...), zmienić MAC, zapisać
i wstawić EEPROM tam, skąd wyjęliśmy.
Zupełnie podobnie, jak flashowanie BIOSu na innej płycie głównej!

Oczywiście jeżeli typ pamięci i organizacja danych są te same, co
niekoniecznie musi być prawdą.

Sławek M.