Re: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 00:07:35 MET

Dnia 11 Dec 2002 14:45:36 +0100 Michal Krzeminski w wiadomości
<20021211134455.02EE384C3_at_poczta.interia.pl> napisał/a:

>Tak, jest to wszystko wypisane na karcie gwarancyjnej. Ale ta karte wzieli
>ode mnie, kiedy dawalem im komputer. Teraz mam tylko potwierdzenie przyjecia
>komputera wraz z karta gwarancyjna, instrukcja i kompletem sterownikow.
Ręce opadają.... dopóki ludzie będa tak się dawać robić w balona
dopóty takie nieuczciwe cwaniackie firmy będa to wykorzystywać.
Powinni chyba w szkołach wprowadzić cos takiego jak Wiedza o Prawie.
Współczuję, ale teraz już mam nadzieję że na przyszłość będziesz
wiedział na co zwracać uwagę robiąc zakupy. Pozostaje ci mieć
nadzieję, że firma nie okaże się ch... W razie czego zagroź, że im
narobisz koło pióra, wyślesz opis na newsy i listy, rozgłosisz na
mieście, pójdziesz do PIHu i wogóle narób dużego szumu. Przeważnie na
takich to pomaga, bo jak widzą, że klient nie da sobie w kaszę dmuchać
to miękną.

pozdro

--
KRiZBi