Re: czym się różnią płyty główne?

Autor: Mikolaj M. (Mikolaj_M_at_home.net)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 23:05:56 MET

olo napisał:
> Wiem, wiem dla kogoś oblatanego w temacie to śmieszne pytanie.
> Ja jednak jestem laikiem, na etapie zakupu kompa i nie wiem jak podejść do
> tematu płyty głównej.
> Mam taki dylemat :słabszy procek + dobra płyta
> albo: lepszy procek + tania płyta.
> (athlon 2000 + ecs czy athlon 1700+epox)

Z tych dwóch zdecydowanie epox.

1. Używam od roku epox 8kha+ i zero problemów.
2. IMO bardzo dobrze zaprojektowane pod względem dostępu do różnych
rzeczy na płycie. tydzień temu zmieniałem chłodzenie procesora oraz nb,
i mogłem to robić nic nie wyjmując ze slotów już nie wspominając
o demontażu całej płyty. Z ciekawości oglądałem ostatnio różne modele
płyt głównych i nie wyobrażam sobie takiej operacji na innych płytach.

OK ten model jest dość stary, ale podejrzewam, że do innych płyt też się
przyłożyli.

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
Learn Touch Typing with Vim? Qui. Ja. Yes. Tak: