Odp: Nagrywarka LG - problem.

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 21:55:02 MET

> Pierwsza nagrywarka LG, którą miałem padła właśnie po około 3
> miesiącach - niszczyła płytki RW, a R wypalała tylko niektóre.

Ja miesiecznie wypalam od 30 do 40 plytek uzywam LG jesli sie nie myle od 5
miesiecy i jeszcze dziala bez problemu. A nagrywam wcale nie na lepszych
plytkah tylko Platinum, rzadziej na Acosach. Chyba, ze miales jakas stara
nagrywarke. W jakims tescie miedzy jedna LG a druga pod wszystkimi wzgledami
wypadaly calkowicie odmiennie. Moge znalezc ten test i podac konkretnie o
jaki model chodzilo. Moze to byl akurat ten Twoj :) Ja mam ta 32/10/40.

Seki