Re: ECS P4VXASD+przejsciowka+Celeron 1,7 - zadziala?

Autor: Przemek Dusza (przemek_at_koncept.biz.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 21:23:52 MET

> Sadzisz, ze taka przejscowka jest tania?
Przejscioweczka kosztuje 50 zl

> Czemu majac malo kasy na sile chcesz pchac sie w Intela? Procek wydajnosc
> ma zalosna na dodatek chcesz kupic plytne VIA :/
Jesli sadzisz ze namowisz mnie (lub ktokolwiek inny) na inny procek niz
Intelowski to sie mylisz. Nie mam za grosz zaufania do AMD-kow.
Powod prosty - widzialem za duzo zjaranych Athlonow i Duronow, zeby cos
takiego kupowac. Poza tym pracuje na Celeronie 500 juz spory czas i bardzo
go sobie cenie, ale jest juz za slaby na moje wymagania. Potrzebuje
szybszego i stabilnego sprzetu.

A pytanie mialo na celu tylko dowiedzenie sie czy taki zestaw ma racje bytu.
Jesli nie, to kupie drozsza plyte, bez przejsciowki i wsadze na nia tego
ceelerona 1,7 - wiem co potrafi, a taki na razie mi systarczy na
przynajmniej 2 lata pracy. No, chyba ze stanieja G4 Apple'a.

Pozdrawiam