LiteOn 24/10/40 - maly problem, co o tym sadzicie?

Autor: ButtHeadek (ButtHeadek_at_hoga.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 20:43:26 MET

A wiec sprawa jest taka, ze nie moge zaktualizowac biosu do
nagrywarki, bo mimo ze pisze, ze wszystko ok sie zdzialalo, to po
restarcie jest ten sam. Jak juz pisalem wczesniej czasami mi sie
nagrywarka przelacza w tryb PIO i nie da sie zmienic. Byc moze to
elektronika. A jak tak, to czy serwis mi to uwzgledni? Jak sadzicie?

ButtHeadek
pozdrowienia