Re: ProLine - ceny brutto!!!

Autor: M (miloszk-portal_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 20:29:35 MET

Witam

> Z racji bardzo dużej konkurencji między firmami komputerowymi we
Wrocławiu,
> jaki i faktu że oferujemy produkty to najniższych cenach, jesteśmy często
> pomawiani przez osoby z konkurencji, które pod przykrywką anonimowości
> Internetu grają nie fair, puszczając w sieć wyssane z palca historie.

To nie sa wyssane z palca historie. Mam wielu znajomych z Wroclawia,
ktorzy kupowali u Was czesci komputerowe, a takze cale zestawy.
Po co mam podawac ich nazwiska?

> Nie znaczy to ze Państwa zdanie nie jest ważne! Jest i to bardzo! Jest
ważniejsze
> niż pozostałe 10000 - dlatego takie przypadki chcielibyśmy wyjaśniać a
> niezadowolonemu klientowi w jakiś sposób to wynagrodzić. We wszystkich
> uzasadnionych przypadkach wyciągamy konsekwencje wobec pracowników.

Zastanawiam sie w jaki sposob chcecie wyjasniac sytuacje nieuprzejmosci
Waszych handlarzy? Bedzie Pan stal i kontrolowal ich sposob odzywania sie
i traktowania klientow? Przeciez to jest zalosne. Wyslijcie lepiej waszych
pracownikow na jakies kursy doksztalcajace. Macie naprawde niezle ceny
i ja osobiscie gotow bylem kupowac u Was zamiast w Lodzi, ale zrezygnowalem
z tego zamiaru juz dawno.

Prosze poczytac tez watki z grup dyskusyjnych, to juz nie sa moi znajomi, np
ten:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&threadm=Xns92098
DADEEEBMiHaL%40127.0.0.1&rnum=14&prev=/groups%3Fq%3Dproline%2Bsklep%26start%
3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26inlang%3Dpl%26selm%3DXns92098DADEEEBMi
HaL%2540127.0.0.1%26rnum%3D14

Mysle, ze nie wszyscy Wasi sprzedawci sa tacy niegrzeczni, ktos
jeszcze u Was zakupy robi.

Pozdrawiam i zycze udanej pracy nad wizerunkiem firmy,
bo, podkreslam, ceny macie naprawde niskie,
ale to dla wielu nie jest najwazniejsze.