Re: Łączenie dwóch komputerów??????

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 20:11:04 MET

> Czy ktoś wie w jaki sposób łączy się dwa komputer za pomocą li ni
> telefonicznej(np. ja dzwonie do kumpla na jego numer telefoniczny i żeby
> jego kompy odebrał i mój się połączył z jego, tak jak się łączą kiedy
> korzystam z Internetu przez modem) co trzeba ustawić????????

Mowiac w skrocie to na jednym kompie musisz zainstalowac serwer dialup (jest
w instalce windowsa) a na drugim tworzysz zwykle polaczenie dialup z numerem
telefonu "serwera dialup".
Reszta dziala identycznie jak polaczenie przez kabel szeregowy (tylko
transfer bedziesz mial 33.6 bo modemy wysylaja dane wlasnie z taka
predkoscia).

Jesli potrzebujesz szczegoly to znajdziesz na pewno na grupie o sieciach ...