ECS P4VXASD+przejsciowka+Celeron 1,7 - zadziala?

Autor: Przemek Dusza (przemek_at_koncept.biz.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 20:26:14 MET

Witam, przydlugawy temat troche :-)

Ciekawi mnie taka sytuacja. Mam nie za duzo kasy a chce rozbudowac kompa.
Mam mozliwosc kupic tanio ECS P4VXASD. Procki P4 sa dosc drogie, wiec
wymyslilem, takie rozwiazanie, coby wsadzic do niej Celeronka 1,7 (tani i
wydajny) poprzez przejsciowke Socket 423/ Socket 478.
Cale rozwiazanie jest tanie i mozliwe dla mojej kieszeni, ale nie wiem czy
Celeronek pojdzie na tej plycie. Nie ma niestety nic w jej opisie na temat
obslugiwania Celeronow.

Pozdrawiam
Przemek Dusza