Re: ISDN

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 19:45:57 MET

"grzybek" napisal(la) dnia 2002-12-11 18:59, te oto slowa:

> Cześć!
> Nie wie ktoś jak zainstalować modem Asmax ISDN-TA 128 pod Win XP??? Wszystko
> jest ok, Windows bez problemugo wykrywa, instaluję bezproblemowo sterowniki.
> Jak chcę się połączyć, to za nic nie mogę tego zrobić.

1. Brak uziemienia komputera.
2. Blednie ustawiony typ sygnalizacji we wlasnosciach sterownika
(DSS1-Euro).
3. Blednie zainstalowany (wybrany) sterownik (przypadlosc windows-ow).
4. Zle skonfigurowany NT (zle dobrany typ magistrali).

> Czy to, że mam przyłączony do gniazdka tylko
> jeden kanał, ma jakieś znaczenie???

T/A podlaczony do szyny So ma do dyspozycji dwa kanaly - nie jeden !
(zakladajac, ze jeden z nich nie jest w danej chwili zajety).

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"