Pamiec a plyta glowna

Autor: Seb666 (mail_at_sig.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 19:40:49 MET

mam plyte glowna aopen ax63 i ostatnio zalatwilem sobie pamiec dimm 256mb
pc133 jednostronna ale nie dziala (plyta widzi ja jako 128mb) wiem ze to z
powodu plyty glownej ale mam pytanie czy te nowe dimm'y 128mb bede dzialac
jako 128mb? czy tez podobnie jak w przyapdku 256'tki plyta bedzie widziec
tylo polowe? chodzi mi o pamiec tego typu jak w tej aukcji jak ta
seb666_at_wp.pl

Zbieram na piwo! Wejdź na tą stronę i kliknij na bannerku Allegro.pl
http://www.kartuzy.of.pl
Odbierz sms lub e-mail i zarob:
http://profit.promocja.net/register.php?M=0c0a95d0
Jedyny darmowy serwis aukcyjny 0% prowizji:
http://www.vatera.pl/new/index.php?partner=855