Re[2]: Co sadzicie o HDD WDC z 8MB Cache'u ... ???

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 19:05:01 MET

Witaj Basior,

W Twoim liœcie datowanym 11 grudnia 2002 (13:45:32) można przeczytać:

BZ> a nie sadzicie ze Quantymy i Maxtory sa lepsze ??
BZ> IBM jest glosny
BZ> Caviar - tego unikam od zawsze
BZ> Seagate - normalny dysk nic szczegolnego Baracudy grzeja sie i sa
BZ> glosne ..

Jak juz ktos wspomnial: "dostajesz to, za co placisz". To zdanie
powinno znalezc sie w faqu grupy na samym poczatku.

Mialem do czynienia z dyskami roznych firm. Zdecydowanie polece
WDC SE, bo:
a) jest jednym z najszybszych dyskow w swojej grupie,
b) ma 3 letnia gwarancje
c) pracuje bardzo cicho (w porownaniu do dyskow konkurencji)
d) 0 problemow
e) w mojej kieszeni Tracer przeznaczonej dla dyskow 5400 (z malym
wiatraczkiem) moj caviar 7200 ma temperature nizsza, niz przecietna
temperatura ludzkiego ciala (w granicach 35 stopni)
f) 8MB Cache. nic dodac, nic ujac

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl