Re: Znacie cos tańsze od Simmtech??

Autor: Krzysztof Dubowski (dubo_at_edo.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 17:21:09 MET

Co kolega konkretnie nie milo wspomina??

Proszę też podać przypadki o których mowa, gdzie nie uwzględnia się praw
klienta to gwarancji czy też rękojmii!!! Ja twierdze , że takich przypadków
nie było i to co piszesz to wyssałeś z palca!!! Twierdzisz , też że "
oszukują na wszystkim.." napisz konkretnie o co ci chodzi , zostałeś
oszukany?? Jakoś sobie nie przypominam ani jednego klienta który był
oszukany!!!! I nigdy nie będzie oszukany , jesteśmy za poważną firmą , żeby
kogoś oszukiwać!!

Piszesz o jednej taśmie u Twojego kolegi, myślisz , że simmtech robi interes
na taśmach , że sprzedajemy je czy co?? Jeżeli płyta miała jedną taśmę to
dostał jedną taśmę i już.. Co do kabelka audio to możliwe , że ktoś go nie
podłączył ale to nie powód , żeby kupować nowy i z pewnością kolega od nas
go otrzymał (o ile się po niego zgłosił).

No chyba , że sugerujesz , że nie wstawiamy kabelków audio wszystkim a
później je sprzedajemy i robimy na tym milionowe obroty to "masz rację" ,
nasza uboczna działalność to sprzedaż kabelków audio, mamy cały market
samych kabelków i z nich się utrzymujemy!! Zastanów się człowieku!!

Więc jeżeli na podstawie tego , że kolega dostał 1 taśmę a nie dwie i że nie
dostał kabelka audio twierdzisz , że SIMMTECH to oszuści to ja twierdzę że
powinieneś się leczyć..

W mailu nic nie piszesz o sobie , piszesz , że znasz przypadki , że kolega
itp... Nic nie piszesz że Ty.... więc tylko gdybasz..

To tak jak ja bym napisał , że słyszałem od kolegi , że jesteś mordercą
nawet cię nie znając..