Re: Uzywany LAPTOP Z NIEMIEC a granica polsko-niemiecka

Autor: MarKoz_PL (jriper_at_o2.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 16:53:55 MET

dwa razy z laptopem (wyjeżdżałem przez świecko) i za każdym
:: razem pytałem się, czy mam go deklarować przy wyjeździe (żeby nie
:: było kłopotów przy powrocie)? I za każdym razem słyszałem, że nie.
:: Ale jak będziesz miał niemiecką windę i nie będziesz umiał po
:: niemiecku i nie będziesz wiedzaił co tam masz to jakiś nachał może
:: Ci kazac zapłacić

zainstaluj po drodze dosa i norton commandera po polsku albo angielsku