Re: tylko Radeon.... a jaki ?...

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_op.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 15:43:55 MET

Nie mam w domu jakiegos zabojczego labolatorium wiec mam jeden monitor Lg
Flatron 795ft plus i mysle ze to monitor wysokiej klasy. Widzialem na nim
jakosc na Geforcie mx i sie doslownie przestraszylem. A widzialem rowniez
jakosc na kartach Ati to niebo a ziemia - co prawda ati nie matrox ale nie
daleko barakuje. Testy wydajnosci analizowalem z chipa, benchmarka i
tomshardware - porownojac wyszlo ze jednak jest prawidlowosc (wszyskie sie
ze soba zgadzaja).
Bazujac na testach wydajnosciowych i na tym co zdolalem zobaczyc wlasnymi
okami twierdze ze nie ma bardziej optymalnego chipsetu na rynku niz radeon
9000pro (w wykonaniu Gigabyte).

:-)))

Dariusz Socha