Re: Abit KT7 i 2 HDD

Autor: Basior Zywiec (basior_at_o2.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 14:41:07 MET

>mam taka zagwozdke:
>podlaczam drugi dysk do tasmy jako slave (Fujitsu 10G - przyczyna
>problemu) na masterze jest podpiety SAMSUNG 10G 66. No i dzieja sie
>rozne dziwne rzeczy:
>- albo go (czyt fujitsu) wykryje zaladuje sie system i przy kopiowaniu
>(duze pliki) sie wywala; zeby bylo smieszniej czasami uda mu sie
>skopiowac jakby nigdy nic;
>- albo go wogole nie wykrywa
>- albo plyta nie widzi zadnego z tych dyskow
>no i co z tym robic?? mam podejrzenie ze to wina mojej nieszczesnej
> [...]

cze
jestem posiadaczem KT7-RAID
i nigdy sie nie spotkalem z problemami na zwyklym kontorolerze
chociaz jest rzeczywiscie slabszy od innych (slabo mi wykrywa pewien
bardzo stary dysk w dodatku glosny i z badami 400mb) ale z normalnymi
dyskami chodzi jak burza szybko i wogle ...

moze masz cos Windowsem
poszperaj troche - ustaw na Cable Select oba na jednym kontrolerze
albo cos ..