Re: Epson 660 - zapchana dysza

Autor: BodekJ (bodekje_at_poczta.onet.pl-spam)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 12:24:25 MET

| Zalozmy, ze masz juz sciaganieta glowice. Naleza ja przemyc spirytusem (w
| miare wysokoprocentowym i najlepiej spozywczym, nie salicyliwym ani nie
| denaturatem). Poczekac, az dobrze wyschnie. Trzeba uwazac, zeby nie zalac
| zbytnio glowicy ani polaczen wewnatrz, tzn czyscic tak, aby spirytus nie

tzn. nie zanurzać tylko przemyć, żeby elektronice nic nie zrobić?

| wplynal do srodka. Jak wyschnie, to powtorzyc jeszzce kilka razy.
Pytanie -
| czy masz pewnosc, ze wine ponosi zapchana dysza a nie np uszkodzona

Nie, znam tylko objaw, że jedna dysza nie drukuje.

| glowica - polaczenie elektryczne lub uszkodzona dysza? Po wyczyszczeniu
| wszytsko zlozyc, zwracajac uwage na te zabki przy walku. Po zlozeniu
| czyszczenie glowicy atramentem - wydruk zaraz po czyszczeniu spirytusem
| bedzie niewyrazny.Aaa, ja chyba nie wyciagalem atramentu z glowicy.

Dzięki bo ja miałem to zrobić, nie wyleje mi się tusz jak będę tu kombinował
i rozbierał maszynerię?

Teraz trochę nie mam czasu i zbieram informacje jak to zrobić ale w sobotę
zabieram się na poważnie za Epsonka.
Pozdrawiam i dzięki wszystkim za info.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodekje(at)poczta.onet.pl *PGP:0x26A5ADE5