Do tych co pamiętają płytę LUCKY-STAR 5MVP3

Autor: Waldi (waldekwalczak_at_tenbit.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 12:35:09 MET

Mam taki problem.
Zakupiłem na giełdzie płytę j.w. z procesorem AMD K6-II 266MHz.
Płyta wydaje sie nie uszkodzona ale po podpięciu do zasilania startuje i po
3 sekundach się wyłącza, albo przechodzi w stan spoczynku. Czy ktoś mógłby
mi polecić jak zdiagnozować gdzie leży problem. Próbowałem resetu biosu, z
wyjęceim baterii włącznie i nic. Płyta ma dwa gniazda zasilania, pod ATX i
AT. Ja zastosowałem ATX. Po sprawdzeniu w instrukcji doszedłem do wniosku że
na jednym połączeniu powinno być napięcie rzędu 5V ale wyprowadzenie
zasilacza ma masę. Czy to może być problem i czy da coś jeśli podłącze na
wyjściu te 5V. Czy to może jest uszkodzona płyta lub procesor. Nie mam
mozliwości podmiany na inny procek.
Dziękuję wszystkim za porady
pozdro Waldi