Re: Co sadzicie o HDD WDC z 8MB Cache'u ... ???

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 10:10:42 MET

Witaj Shade_,

W Twoim liœcie datowanym 10 grudnia 2002 (23:25:19) można przeczytać:

S> Witam

S> Przymierzam sie do kupna dysku twardego i zastanawiam sie jaki wybrac. Czy
S> jakiegos IBM (60-80GB), czy jakiegos Seagate (60-80GB), a moze WDC (60-80GB)
S> Te drugie sa bardzo cichutkie, WDC ze wzgledu na duzy cache (8MB) widze, ze
S> w testach dobrze wypada. Jest tylko jedna rzecz, jakos nie przepadam za
S> Seagatem bo kiedys mi dysk tej firmy padl po tygodniu, mam teraz 40GB IBM i
S> jak na razie jest ok, a mam jeszcze WDC to mialem od nowosci Bad Blocki ,
S> gwarancji nie chcieli mi uznac, bo mowili, ze to jakis blad systemu, ze Bady
> [...]

A dlaczego ktos mialby Cie przekonywac? Czy jestesmy sprzedawcami?
Jesli chcesz - to bierz. Jesli nie - to nie.
Ja mam Caviara 120 gb 8 mb cache i dziala mi non-stop od dwoch
miesiecy - zadnych problemow..

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl