Re: zestaw-opłaca się?

Autor: Nathan (bobula_at_NO_SPAM.if-pan.krakow.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 08:46:50 MET

Użytkownik olo napisał:
> o.k. wypytałem o szczegóły i uzupełniłem dane o sprzęcie. Co o tym
> myślicie?
>
> 1 . płyta główna ECS k7s5a lub Shuttle AK 32
250
> 2. Procesor- Athlon 2000 XP
400
> 3. dysk Twardy MAXTOR 60GB 7200
440
> 4. Stacja dysków- Samsung 1.44 MB
40
> 5. pamięć DDr 256MB 266
295
> 6. CD-ROM LG x52 SPEED
99
> 7. Karta dźwiękowa- Zgodna z Sound Blaster
na plycie
> 8. grafika GF 4 MX 440 64MB PIXELVIEW
310
> 9. Obudowa- ATX MIDI TOWER 300 Watt
90
> 10. Wentylator- Łożyskowany, cichy 2.5Ghz
35

mi mwyszlo nmiej liczac po cenniku w pierwszym lepszym sklepie...wiec 0
rewelacja...

co bym radzil - jezeli ecs to moze k7vta3 3.1
inna karta - radeon 9000/9000pro
i moze wiecej ramu - wskazane 512

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,