Mycha wariuje!?

Autor: rozer_at_op.pl
Data: Wed 11 Dec 2002 - 08:52:10 MET

Nie wiem jak to naprawić...
wymieniałem kartę graficzną i podczas nie wróciłem do podstawowyvh sterowników
VGA, po włożeniu nowej karty windoza sama zapodała sterowniki VGA, to je
zmieniłem na odpowiednie (Riva 128, a wcześniej był Dżifors 2 z jakimiś
dętkami). Od tej pory mysza po normalnym (pojedynczym) naciśnięciu lewego
przycisku często (ale nie zawsze) uskutecznia dwuklik. To jest męczące,
szczególnie przy przeglądaniu stron i w Excelu.
Usuwałem juz stery do kary i na nowi je instalowałem, do myszy też,
zainstalowałem od nowa Via 4in1... mam windę 95. co mogę zrobić jeszcze...?