Ati: jakosc obrazu

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 00:01:09 MET

Pytanie mam nastepujace: czy naprawde az tak zauwazalna jest roznica
pomiedzy jakoscia obrazu generowana przez jakiegos GF i ATI (zakladam, ze w
obu przypadkach kupi sie najlepszy markowy sprzet).
Czy niedoswiadczony izytkownik (zwykly user) odruzni ta jakosc od razu (jak
tylko spojrzy na monitor), czy tylko bardziej zaawansowani uzytkownicy moga
to odroznic (wiedzac, ze trzeba zwrocic uwage na jakosc - wypatruja
ewentualnie wadliwe punkty)...
Jak to jest? Bo nigdy nie mialem karty ATI, teraz mam GF MX400 i nie wiem
czy warto wymieniac...
Duzo pracuje z tekstem (excel, word) i w windowsach + filmy. Rzadziej gierki
(MOHAA, CMR, NFS i FIFA).