Re: Problem z drukowaniem

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 22:48:29 MET

Użytkownik "scirus" <scirus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Używam Lexmarka 1020 z Windą 98 i mam mały problemik z drukowaniem.
> Kiedy drukję stronę testową to wszytsko jest OK, jednak gdy drukuję z
> poziomu M$ Office'a lub Star Office'a to wydruk jest podziurawiony
> spacjami. Dla przykładu: powinno być "może iść" a jest "mo ż e iś ć".
> Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Dodam, że jakiś czas temu
> poprawnie drukowało na tych samych sterownikach.
> Pozdrawiam!
> Scirus!

Chyba rozwiazanie bylo kiedys na stronie lexmarka. Byla tam taka zakladka
Znane Problemy - chyba - Podobny problem byl z ta drukarka z office 95,97
gdzie zamiast polskich znakow byly kwadraty, rozwiazaniem bylo dopisanie
flagi 8192 w rejestrze , ale niestety nie pamietam gdzie. Looknij na www
lexmarka , moze jeszcze to maja, a w sumie to chyba tutaj to masz :)

http://www.lexmark.pl/internet/FAQ.nsf/f3d5a65e835cac7dc12567c300353de7/0088
74a12714d458c1256a380059283e?OpenDocument

Pozdr
ZenoN