Re: Drukarka do domu - czytalem archiwum!

Autor: ghm (ghm_at_-NOSPAM-ghm.art.com)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 20:12:46 MET

Witam
juz na grupie sie ktos wypowiadal o drukarce HP 6122 - ze "kartka tekstu
wychodzi" ok 7 groszy - i ze to taniej niz laserem z dolnej polki.... czy
ktos moze to potwierdzic?
juz rzucalem to pytanie na grupie jednak nikt nie potrafil odpowiedziec (lub
nie chcial)

na oku mam tez HP 5550 czy minolte 1100 - (najtanszy laser) - w vobisie za
799 zl brutto...

niech ktos mi /nam pomoze cos dobrego wybrac.... bo jesli to prawda ze HP
6122 jest taka dobra to to moglby byc idealny wbor- bo to i kolor i tani
czarny 40ml atrament.....

ghx