Re: [pyt] Jak zmienic na stale adres MAC

Autor: Mariusz (ivansoft[SPAMIK.FUJ)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 19:14:18 MET

Użytkownik "scirus" <scirus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zmienić MAC? Po co?? Ktoś Cię zbanował? ;P

Nie, nic z tych rzeczy :) Poprostu dokupilem identyczna karte sieciowa do
drugiego komputera, na ktorym chce miec dostep do Sieci. Aby internet
dzialal, potrzebny jest prawidlowy adres MAC; na ten "fabrycznie ustawiony"
niestety nie dziala.

> Z tego co wiem to MAC'a nie da się zmienić, tym bardziej w ustawieniach
> Windy (jeśli wiesz gdzie to mi powiedz-plizzz!).

Win98SE: Panel sterowania>Sieć> Wlasciwosci zainstalowanej
sieciowki>zakladka Zaawansowane> wlasciwosc "Network adress"
Nie wiem czy na obecnosc tej opcji nie maja wplywy sterowniki od karty;
glowy sobie uciac nie dam. W kazdym badz razie u mnie tak jest i da sie
zmienic "software'owo" :)

 Choziaż jest jedno
> rozwiązanie-kupić nową sieciówkę.

To juz zrobilem :)