Radek 7500 + WinXP = Problemy

Autor: Grzechu (gpi_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 18:51:14 MET

Witam serdecznie!

Mam problem z uruchomieniem gry Diablo 2 od zainstalowania Ati Radeona 7500
na moim sprzecie. Sterowniki mam najswiezsze, z ati.com, DirectX8.1, i WinXP
z SP1 i raczej wszystko dzialalo bez wiekszych zarzutow. Test grafiki
przeszedl pomyslnie i poleca ze w opcji 3D mozna grac w Diablo, jednak gra
sie nie wlacza i wyskakuje jakies okienko z bledem. Jesli zmienie w opcjach
graficznych na 2d, to gra sie uruchomi, ale bez sensu jest sie ograniczac i
nie skozystac z trojwymiarowych walorow. A jak zainstalowalem dodatek - Lord
of Destruction to wogole sie nie odpala.

Pomozcie, co mam zrobic.

-- Grzechu --