Re: Płyta główna K7S5A

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 16:54:12 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <napisał
> Eeetammm... zaraz pojawi sie niejaki Czarownik Blesso z piuropuszem
> egzorcysty. Bedzie przez tydzien odprawial modly nad plyta by 3 razy
> wymienic ja w serwisie i na koniec troche poprzerabiac plyte i po
> miesiacu z radoscia oznajmic ze komputer dziala chyba stabilnie :]
> Krzysztof Szczepanek
_______________________

Jedno zabie oko , 3 gramy sproszkowanych skrzydel nietoperza ,cwiartka
wycisnietego soku z zuka (moze byc z "gnojaka " lub jelonka) ,dwa zgnile
jajka ,serce sowy oraz krew smocza _wymieszac o polnocy _podczas pelni
ksiezyca_
Tym specyfikiem pokropic K7S5A _ trzykrotnie zegnajac sie oraz plujac przez
lewe ramie .
Te czary stosuje od dawien dawna na bolaczki SISowego ECSa i pomagaja one
w 100%

Jestem zwolennikiem "czarow " Radka Sokola (ktoremu zapewne jego K7S5A
dziala bezproblemowo ___no ale on to przeca WIelki Czarownik)

Najpierw diagnoza ,potem antidotum__ (jesli nie zadziala _tedy jeno serwis
pomoc moze _a jesli i on nic nie poradzi _ na bezecenstwo przejsc nalezy i
chwalic insze EPOXowe bogi)Ale ECSowe bostwo lagodne i szczodre w swych
darach _ tedy poklony jemu oddawac nalezy

Blesso
PS
Jacek __napisz jaki masz konfig(procek + ram +grafa)