Re: zestaw-opłaca się?

Autor: Nathan (bobula_at_NO_SPAM.if-pan.krakow.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 14:36:20 MET

Użytkownik olo napisał:
> Sklep oferuje mi taki zestaw. Co wy na to?
> Czy to korzystna cena i porządny sprzęt?
>
> Płyta główna- ATA 100, AGPx4 DDR
ciekawa plyta, taka troche "wcisniemy_ecsa_i_bedzie_jakos_chodzic"

> Procesor- Athlon 2000 XP

OK 0.13?

> Dysk twardy- 60 GB ATA 100 7200
tez ciekawy dysk - pewnie samsung
> Stacja dysków- Samsung 1.44 MB
ok
> Pamięć RAM- 256MB DDR
ok, ale przydaloby sie 512, ale z drugiej strony to nastepne 300pln
> CD-ROM/DVD- LG x52 SPEED

moze Teac, Toshiba?
> Karta dźwiękowa- Zgodna z Sound Blaster
czyli codec AC97
> Karta grafiki- GF 4 MX440 64MB TV
radek 9000/9000pro
> Obudowa- ATX MIDI TOWER 300 Watt
podobnie jak dysk i plyta - niname (codegen???)
> Wentylator- Łożyskowany, cichy 2.5Ghz

'piramidka'

> RAZEM:
> 2 000 brutto
hm.....

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,