Re: AGPx2

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 13:19:43 MET

> Mam
> Shuttle HOT-637 LX, tzn. że GeForce2MX 200 na nim pójdzie?
> Czy to nie jest rozpusta do takiej płyty (P266) taką kartę. No i czy to
> NAPEWNO zadziała.
> No i pytanie: może taka karta nie zmieści się fizycznie, jest chyba
dłuższa
> od AGPx2?

NA PEWNO to tylko sie umrze ...
czy sie zmiesci i czy bedzie dzialac najlepiej sprawdzic na zywo
co do wielkosci karty to wielkosc nie zalezy od AGP
jesli masz mozliwosc to sprawdz, wez wloz karte i sie przekonasz
raczej nie proboj wkladac zadnych Radeonow 9700 ani GF4 Ti4200
nie musisz wkladac przecie gf2 mx 200, ja na cel 300, 96 RAM, TNT2M64 w 3d
mark2000 mialem 986, podkrecanie karty nic nie dawalo, dopiero podkrecenie
procka. wez pod uwage,. ze GF2mx 200 kosztuje okolo 100-130 (uzywany) a
TNT2M64 okolo 70. Sprzedaj swoj procek za 30 doloz 50 (roznica z GF2 do TNT)
i kup troche lepszy procek (celek 466)

MaPia