Re: Monitor ze zmieniającą się wysokością obrazu

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 10:54:34 MET

W artykule <at4a4f$g9q$1_at_news.gazeta.pl>, kamilnew[antyspam]@skrzynka.pl
pisze...

> mam to samo na gf4 4200 + samsung 957df z tym ze ja podejrzewam
> sterowniki - na 40.72 problem wystepuje , chwilowo mialem 41.09 i nie
> zauwazylem.

smsnug......

na ctx 17 efekt przy wlaczaniu monitora (po dluzeszej przerwie) trwa 20
s (monitor ma juz 2 lata) i obraz jes wiekszy niz powinin o jakij 4
milimerty (z gory i zdolu) ale po 20 s staje sie normalny, nic nie musze
regulowac..
niezalnie od kraty ( mailem 2 geforcy kiedys ati ..)
do gefo strey wszelakie i efekt jest staly nie zmienia sie
ale to jest normlane