Re: Gwarancja na dysk

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 11:47:20 MET

> A czy jest jaki kolwiek sens robić sobie problemy z wysyłką za granice,
> owszem można, dać sobie spokój i kupić nowy niestety :)

Ja jeskies pol roku temu wyslalem do seagate do holandii.
Wyslalem poleconym priorytetowym w kopercie z babelkami, plastikowe
pudeleczko ktore bylo razem z dyskiem i dodatkowo zawinalem jeszcze w folie
z babelkami.

przesylka wyniosla mnie 35 zl.

To wszystkie koszty jakie ponioslem.

Kupisz taniej dysk 20Gb? Tamten niestety mi upadl a mial 17Gb - wiec 3
dostalem gratis.

Mozesz skontaktowac sie tez z dystrybutorem w kraju - ale nie wiem czy sa
jakies szanse ze on sie tym zajmie.

Pozdrawiam
Albercik