Re: Usypianie komputera

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 01:03:14 MET

Mon, 9 Dec 2002 11:24:20 +0100,2late
<slrn.pl.av8rqk.oc.deadlog_FILTR__at_outspace.down.pl> napisał/a:

> W artykule <ast207$aj9$1_at_news.tpi.pl>
> Usenetman Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl)

> To jeszcze zależy jaki to jest sen - twardy (komputer śpi jak zabity)
> czy lekki (komputer pochrapuje lekko, wentylatory chodzą, dioda zasilania
> mruga)?

Robi się czarny ekran i miga taka kreseczka (-)
W monitorze lampka nie świeci już na zielono,tylko pomarańczowo
(uśpienie)...Nie można nic już zrobić,ani nawet wpisać...Trzeba
zresetować komputer.(To się dzieje po jakimś czasie bezczynności
komputera,jak np odejdę sobie od niego na jakiś czas).
W Win98 tego nie miałam...Od jakiegoś czasu mam zainstalowany Win98SE i
wyskoczyły te kłopoty...To jest chyba coś w systemie Win 98SE.
Jaka funkcja w Biosie jest odpowiedzialna za usypianie komputera?
Może w Biosie powinnam teraz coś przestawić?

Pozdrawiam,

--
Kaja