Re: Monitor ze zmieniającą się wysokością obrazu

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 23:44:28 MET

> Mam monitor Samsung SyncMaster 757DFX. Podczas pracy z komputerem wysokość
wyświetlanego obrazu bardzo często zmienia się i muszę ją stale korygować z
OSD. I wygląda to na wadę monitora, ponieważ wartości wysokości krążą w
kółko i aby je skorygować muszę ciągle ustawiać: 73, 74, 75... 77, 73,
74.... Czy może to być wina karty graficznej Leadtek gf2ti 64mb? Poprzednio
pracowałem na m onitorze SynvMaster 700IFT - odpowiedzniku 757DFX i takie
problemy nie występowały. W serwisie mówią, że muszą to zobaczyć na miejscu
(tylko potrafią to gadać).

w innych monitorach jest to traktowane jako zaleta:))) np. w NEC'u FE791
jest system automatycznego ustawiania jasnosci w zaleznosci od tego co jest
na ekranie ...