Gwarancja na dysk

Autor: Rad Radish (radradish_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 23:27:53 MET


Witam

Kupiłem zestaw komputerowy z 2-letnią gwarancją. Dwa tygodnie po zakończeniu
gwarancji spaliła się elektronika dysku Quantum lct 08 13GB, na którego
producent Quantum (obecnie Maxtor) dawał 3-letnią gwarancję. Firma, w której
kupiłem zetaw, nie chce uwzględnić gwarancji i poleciła mi, abym zwrócił się
do producenta. Jedynym dystrybutorem dysków Maxtora w Polsce jest AB s.a.

Czy firma, w której kupiłem zestaw powinnna uwzględnić gwarancję?
Czy warto reklamować ten dysk u producenta zagranicą np. w Ameryce? Jak
wygląda taki proces, tzn. czy będę musiał ponosić koszty przesyłki? Czy
takie coś będzie w ogóle opłacalne, jeśli miałbym otrzymać nowy dysk np.
40GB?

--
Pozdrowienia
Rad Radish
-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:04:57 MET DST