Re: Kamera pod USB a "starsza" plyta.

Autor: anchmu (anchmu_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 21:41:36 MET

> skaner by bylo trudniej uszkodzic bo on nie korzysta z zasilania na USB
> a cyfrowe sygnaly tez chodza na 5V wiec tutaj nic by sie nie stalo ...
>
> BTW ... zapomnialem dopisac wczesniej, ale moze poprostu byc potrzeba
> przerobienia tej koncowki od sledzia bo kazda plyta moze miec inne
> wyprowadzenia. Zakladam tez ze BIOS'ie wogole bylo wlaczone USB ...

Tak.
Ja robilem "probe" na swoim kompie (mam nowa plyte) i tez nie dziala. Nawet
dioda nie zaswieci.
Kurde mam troche wyrzuty bo kazalem mu samemu podlaczac (nie za bardzo sie
zna) bo nie chcialo mi sie isc do niego (zzzzziiiiiimmmmnnnnnooooo).
Sadzilem ze te wtyczki maja asymetryczne koncowki.
Zdrowka