Gwaranacje na HDD

Autor: Faraon (faraon_at_SPAM_PROTECTION.bocznica.org)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 21:28:36 MET

Przymierzam sie do zakupu jakiejs "80" i robie sobie mala
kwerende po sklepach w necie..
I intryguje mnie dlugosc gwarancji na poszczegolne dyski.
Zasadniczo wiekszosc ma 1 rok. Samsung ma 3. Ale spotkalem sie
tez z jakas Barracuda z gwarancja 1 rok i (ta sama?) z gwarancja
na 3 lata (ta byla kilkanascie zlociszy drozsza). Jak to jest?

BTW. Czy te Samsungi to naprawde taki kit? Mam w swoim kompie
Samsunga "18" (od stycznia 2000) i nie mam z nim (odpukac)
zadnych problemow - ale moze to przypadek jednostkowy?

--
Faraon from "group of people aimed against other net users"}
Ja jestem pasazerem / wyrywam derme z siedzen