Re: UPS - jak sterować?

Autor: Lamar (lamar_at_tenbit.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 17:03:07 MET

> hmm ... moze by zrobic maly podsluch na RS'ie ??
Tak myślałem o tym.
Tylko z realizacją jest problem (ale dojdę jak to zrobić domowym sposobem)
Podobno są do tego programiki, ale nikt mi nazwy jeszcze nie podał.

> Przeciez oni daja do niego
> program wiec mozna by nasluchiwac w drugim kompie jakie rozkazy wychodzace
> kompa i jakie sa odpowiedzi z UPS'a ...
Drugi komp?
To nie da się tego przechwycić w inny sposób?

Jest jeszcze jedna wada takiego rozwiązania.
Trzeba powiązać poszczególne kody z reakcją UPSa, a to może potrwać (z
drugiej strony aż tak bardzo mi się nie śpieszy)

Aha.
Czy takie przechwycone kody będą w postaci tekstowej, binarnej, innej?