Re: Problemy podczas wyswietlaniem obrazu na TV - Radeon 9000

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 15:24:04 MET

Użytkownik "Art B." <wizard_at_alpha.net.POLAND> napisał w wiadomości

> Ze jak????!!!!
>
> Jest gdzies to udokumentowane??? To ja odnosze ten szajs to sklepu jak tak
> jest naprawde.....

No ja też mam R9000 Saphira i jak na razie (mam go dopiero 1 miesiąc)
wyjście TV padło w ten sposób raz. Restart kompa i dalej oglądałem film na
TV.
Mało używam tego TV... ale faktem jest że nagle zgasł i tylko restart. W
zakładkach wsio oczywiście powłączane itd.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.