Re: Stripowanie duzych dyskow na HPT370

Autor: Radosław Strugalski (radeks_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 13:15:12 MET

Krzysztof Oledzki wrote:

> To nie jest kontroler RAIDOwy. System widzi to jako dwa dyski
> i dopiero sterownik dorabia do niego RAID. Na jakim OS chcesz to używać?

No nie wiem, czy tak dokladnie jest... A co z DOSem. Nie ma zadnych
driverow,
a dziala jak jeden dysk. Raczej robi to kontroler. Moze jesli chodzi
o systemy 32 bitowe to drivery poprawiaja wydajnosc... Bo bez driverow
98 sie
zainstaluje (Hmmm... chociaz NTeki nie bardzo.)

No nic. W kazdym razie systemy docelowe to: Win98SE, WinNT4.0 SP6,
Win2000 SP3.
Z czasem XP jak bedzie zdatny do uzytku.

Radek