problem z komunikacja przez lpt

Autor: po_prostu_marcin_at_op.pl
Data: Mon 09 Dec 2002 - 12:18:23 MET

Witam!
Mam problem z komunikacja pomiedzy moim kilkuletnim laptopem a komp.
stacjonarnym. Chcialem tego dokonac przez lpt wykorzystujac windowsCommandera.
Na obu komputerach mam jego wersje 4.51 czyli powinno byc, ok (specjalnie
korzystam z wersji 16 bitowej na obu maszynach zeby bylo kompatybilnie) No i
sie nie da :( Sprawdzalem zarowno jeden jak i drugi port LPT puszczajac wydruki
na drukarke - jak najbardziej w porzadku. Zas miedzy soba nie chca sie
polaczyc, wydaje mi sie ze kabel nie powinien byc problemem bo dopiero co
kupilem go w sklepie. Jesli ktos moze mi cow w tej sprawie poradzic to bylbym
bardzo wdzieczny. Jesli to cos pomoze to laptop pracuje na win 3.11 a Pecet na
win 98.