Re: dlaczego nie widac wiecej niz 128M-ram

Autor: Greg Marsden (ram_at_na102.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 11:58:01 MET

Użytkownik "oVo" <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja mam Kingstona KVR133X64C2/256 na kosciach NANYA dwustronny
> zakupiony w pazdzierniku i biega na BX.
> Data zakupu to jest najgorszy parametr jakim sie mozna kierowac, bo w
> hurtowni/sklepie mozna zawsze znalezc nowy towar ktory lezakowal
> gdzies nawet kilkanascie miesiecy.
>
> Pozdrawiam
>
> oVo
Zgadza się. Pamięci serii KVR Kingstona kupuję stale z pierszej ręki czyli u
importera. Otrzymuję więc pamięci z fabryki a nie z przeleżanych w
magazynie. Stąd moje odniesienie do czasu zakyupu. Około lipca/sierpnia
zacząłem otrzymywać moduły o zmienionej architekturze i przestały byc
dwustronne. Mimo, że Part/Number Kingstona nie został zmieniony. NIe muszę
mówic co słyszałem od swoich klientów, bo oczywiście (co mnie nie dziwi)
nikt nie prezypuszcza, że jakikolwiek producent może tak znacząco zmienić
produkt, bez jakiejkolwiek informacji.
Na dzien dzisiejszy najtanszy moduł PC133 dwustronny jaki udało mi się
znaleźć to PowerMEM na kościach Nanya lub Elpida. Cena o zgrozo na poziomie
180+VAT za 256MB.
Greg Marsden.