Re: Mysz optyczna

Autor: Miron (mirekamb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 06:18:50 MET

Użytkownik "Cleriic" <cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A4 Tech Cordless Optical RFSOP-35.
> Fajniutka Myszka.
> W zestawie 2 akumlatorki AAA.
> I ciekawostka. Myszka ma wejście na ładowarkę zgodną z ładowarkami od
telefonów
> Nokia!
> Wada. Działa tylko 8-12 godzin na 1 ładowaniu przy intensywej pracy
myszką!

> (Jestem ciekaw jak długo działają inne?)

U mnie podobnie:(

> Przechodzi w stan uśpienia po kilku minutach nie używania. Budzenie -
> kliknięciem.

A powiedz mi czy nie masz problemu z wygaszaczem i wyłączaniem monitora? U
mnie od czasu zainstalowania tej myszki monitor samoczynnie przechodzi ze
stanu uśpienia w stan czuwania (gorący monitor i non-stop aktywny
wygaszacz - mam włączony komputer 24/7 i szkoda mi prądu na monitor w czasie
mojej nieobecności w domu)

> Chociaż mnie osobiście bardziej odpowiadają myszki Logitech... jednakże ta
> cena... :(

Ha-ha-ha;)

Ale ogólnie mysz mi się podoba:)

--