Re: Mysz optyczna

Autor: BloQerS (bloq_at_walbrzych.org)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 00:28:54 MET

Użytkownik "Marcin Tworek" <marcintworek_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Chcialbym kupic sobie nowa mysz.
> Do tej pory uzywalem takich za 15 zl.
> Niestety nie nadaja sie one do grania w Queja.
> Czesto zdarza sie tak ze ruch mysza nie oznacza
> identycznego ruchu kursora. Ciezko jest prezyzyjnie
> wymierzyc do kogos kto stoi daleko itp...
> Planuje kupic mysz optyczna, bezprzewodowa.
> Ktora sie najlepiej nadaje, glownie chodzi mi o to zeby
> mysz dokladnie odwzorowywala ruchy mojej reki.
> Czy bezprzewodowe myszy przechodza w stan uspienia
> po okreslonym czasie bezruchu ? czy po tym poruszenie
> [...]

Witam :)

Posiadam mysz optyczna Genius NetScroll Optical , i powiem szczerze ze masa
:) Moze i inne modele przechodza w stan uspienia ale ten model nie ,
opuznienia ,, raczej niespotykane chyba ze zrobisz bardzo blyskawiczny ruch
... wtedy sa widoczne :) ale brak brudu na kulce .. i podkladki to istna
zaleta :)

pozdrawiam
BloQerS