Re: Hmm wybor dysku 80GB

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 22:59:18 MET

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Krzysztof Rynkowski wrote:
>
> Z własnych doświadczeń z wersją 60GB. Mam jš w kompie.

Czy masz dobrze wyciszony PC, czy też standardowo
jak ponad 90% użytkowników (wiatraki na CPU, VGA,
zasilaczu itd.)? Wówczas się w pełni się z Tobą zgadzam,
ponieważ w tym hałasie nic nie usłyszysz.
Natomiast komu zależy na "absolutnej ciszy"
(jak autorowi postu - emes) musi sobie poszukać
coś innego. Jak na razie nic nie dorównuje
pod tym względem Barakudzie ATA V.

> Na x-bit labs jest recenzja.
> http://www.xbitlabs.com/storage/ibm-180gxp/
> Najgłośniejszy ale i tak niesłyszalny.

Niestety te dane również potwierdzają,
że IBM nie radzi sobie z hałasem, cyt.:
"Barracuda ATA V is the quietest here as it is
one of the most noiseless drives we have ever met.
Maxtor drive is the second: it is nearly as quiet
as Seagate Barracuda ATA V. IBM 180GXP
takes the honorable third place."