Problem przy restarcie

Autor: fanatik_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 08 Dec 2002 - 19:31:39 MET

Witam,
Bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu nastepujacego problemu. Mam plyte Shuttle
AK32A + Athlon 900 MHz + SDR SDRAM 512MB. Problem pojawia sie wtedy gdy na
wloze karte grafiki na AGP. Wtedy po restarcie nie uruchamia mi sie komputer i
jest to wszystko jedno czy robie cos pod DOSem, Windowsem, wprowadzam zmiany w
biosie czy wciskam przycisk restart na obudowie. Monitora juz sie nie zapala,
komputer sie wylacza i wlacza, ale zostaje caly czas zapalona lampka HDD.
Powiem jeszcze tylko, ze przy karcie grafiki podlaczanej pod PCI wszystko
dziala poprawinie.
Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam
Tomek