Re: Usuniete partycje - BLAGAM O POMOC !!

Autor: Basior Zywiec (basior_at_o2.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 19:16:40 MET

>To trzeba było przeczytać readme.txt. Używasz GG prawie od samego jego
>powstania, więc wstręt do słowa pisanego jest ci chyba obcy. . .

brak doswiadczenia z DOSem - po prostu naleze do pokolenia
windowsowego - a chcialem nawiazac kontakt z DOSem 6.22 i zakonczylo
sie to tragicznie

>Gratulacje. Jak ci się to udało?

napisales nizej

>Pewnie jeszcze był to DOS 6.22? Ech... mam nadzieję, że orientujesz się
>choć odrobinę, odrobinkę ;->, w różnicach pomiędzy FAT a FAT32?

jezeli chodzi o zalozenia pojemnosci to mniejwiecej - z perspektywy
dokladniejszej nie bardzo - malo uzywalem dosa

>PM nie służy do naprawy partycji. Kurczę, sk±d ta wiara we wszechmoc
>tego programu?

brak doswiadczenia w sytuacjach kryzysowych - zawsze warto sprobowac -
przeciez to strata kilku sekund

>PrzecieĹź jest? 2GB...

niesformatowana - a poza tym ja usunelem !

>Tiramisu. TeĹź znany program.

a sa lepsze ?

>W±tpię, żeby¶ je odzyskał nieuszkodzone. Duże pliki s± z reguły
>porozrzucane po całym dysku, a z tym żaden program sobie nie poradzi,
>jeÂśli nie ma tablic FAT.

ostatnio robilem defragmentacje
a poza tym ta partycja 2gb nie byla formatowana - mam nadzieje ze to
cos znaczy

P.S. na reszte listu odpowiem pozniej bo jestem w trakcie dzialan