Re: Rozmowy g³osowe przez internet.

Autor: Perun (perun_at_cad.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 19:25:11 MET

U¿ytkownik "Andrzej Litewka" <andx_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> "Bartosz" news:asoaej$7oj$1_at_news.gazeta.pl
>
> Ja testowa³em: http://messenger.yahoo.com/
> Mo¿na nim rozmawiaæ nawet gdy obie strony s± za NAT-em.
> Rozmawia³em w ten sposób z mojej sieci z kumplem z innej sieci.
> Jako¶æ nie najwy¿sza ale grunt, ¿e dzia³a.
> Czasem lekko poszatkuje ale s³ychaæ :)

Nie tylko d¼wiêk dzia³a za NATem ale i kamery mo¿na u¿ywaæ :) Obraz jest
zdecydowanie wolniejszy, ni¿ na Netmeetingu..... ale dzia³a! :) Tak wiêc
potwierdzam.. Yahoo Messenger jest ok!

PERUN

PS. jestem w sieci z wewnêtrznym IP ale wkrótce dadz± mi IP widziane z
zewn±trz.. w koncu Netmeeting lepszy.. a admina o przekierowanie portów to
siê nie doproszê :(