Re: ISDN modem

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 18:46:37 MET

"piet" napisal(la) dnia 2002-12-08 11:41, te oto slowa:

> Mam pytanko Tepsa podłączyła mi ISDN jak jest różnica między 56kb a 128kb
> (naturalnie nie chodzi mi tylko o szydkość) np. z naliczaniem impulsów .

1. Nie ma modemow ISDN !!!.

2. Przed zadaniem pytania, najpierw przejrzyj archiwum grup:

3. W przypadku uzycia dwoch kanalow (2 x 64 Kb) placisz _podwojnie_ !

> Jaki modem potrzebuję do ISDN 56kb - czy może byc normalny

Mozna wykorzystac _stary_ modem analogowy V.90 (port A/B NT-eka), lecz
takie rozwiazanie nie ma wiekszego sensu.

Jezeli chcesz odczuc wyrazna poprawe w szybkosci/jakosci polaczen,
zaopatrz sie w adapter ISDN.

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"