Re: Usuniete partycje - BLAGAM O POMOC !!

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 18:18:38 MET

>mam gigantyczny problem
>otoz posiadam dysk Seagate 40GB U6, i chcialem na nim zainstalowac DOS
>- nigdy przedtem tego nie robilem i na moje nieszczescie DOS zaczal
>formatowac mi caly dysk
>w pierwszej chwili jak tylko to zobaczylem wlaczylem reset
>- gdy zobaczylem ze nie mam zadnych partycji a zostala utworzona jedna
>2GB przerazilem sie.
>Wlaczylem PM7.0 i w na nieulukowanym miejscu chcialem wyprobowac
>funkcje Undelete
>niestety nic nie wykrylo
>nastepnie chcialem skorzystac ze znanego programu unformat.exe i
> [...]

czy probowales juz programiku pt. GetDataBack ?? jezeli on nie znajdzie
zadnych danych tzn. ze wyczysciles sobie dysk kompletnie ...
BTW ... jak to sie stalo, ze DOS sformatowal ci dysk ???? Jeszcze nie
spotkalem sie z takim zjawiskiem ... jezeli ty mu nie wpiszesz zeby ci
formatowal dysk to sam nic nie zrobi ...